2009. február 4., szerda

sziasztok


bocs hogy nem írtunk, gondolom már tövig rágtátok a körmeiteket...szóval tegnap kedves barátom, cimborám, Ádám, meglepetést szervezett számomra születésnapom alkalmából, ami hihetetlenül jól esett, kaptam tőle tortát is, de a legjobb az volt, hogy ennyi energiát belefeccölt, igazi barát. Miután bekajáltunk rendesen, elmentünk a lassan törzshelyünknek számító sarki kocsmába, a szokásos fekete sör, meg megkóstoltuk a bulmers nevű almasört, olyan mint az almudler, szerintem finom. A suliban sokkoltak ma minket egy feladattal, amit nekem nincs is idegzetem leírni, majd az Ádám...Most legszívesebben mennék el végre vidékre, a tengerhez meg a sziklákhoz, de sajna még a suliban van dolgunk, műhelymunka miegymás...Asszem ennyi, ha valamit kihagytam, Ádám leírja. Holnap postolok megint, sziasztok and

1 megjegyzés: