2009. február 9., hétfő

Nemzetközi Sarok Intermediate Angoltudásúaknak

Sokszor Ölelt Otthoniak!

Most kapok a fejemhez, hogy tartozom nektek a nemzetközi buliról szóló beszámolóval.

Borzalmas volt.

Örömömben, hogy már nem vagyok ott, ölellek titeket,


Á.

Ui.: Úgy történt, hogy elmentünk erre a Mardyke nevű helyre, ahova az ékesen szóló meghívót kaptuk. Egy nagy vásárcsarnokból átalakított szórakozóhely, ahol billiárd, bowling, asztalok, több bárpult, boxok, minden ilyesmi "itt jól tudod magad érezni" berendezés van összehordva.
Először szembejött az itallap, ahol a legolcsóbb sör a Guinness volt. Nem baj, ha Guinnesst kell innunk, hát annyi baj legyen.

Nekem ott kezdett büdi lenni a kaki a záptojáson, mikor a pultoslány elénk csapta a pintet, és folyt le minden oldalán a hab, meg még le se üllepedett. Namost, egy Ászokkal vagy akár egy Heinekennel ez egy percig sem lenne gond. De ezeket a barna ír söröket a kedvenc kis lokálpubunkban olyan odafigyeleléssel, és kimondom: szeretettel csapolja a pultosbácsi, hogy azt öröm nézni. A vendégek meg nem veszik el percekig, majd, mikor teljesen leüllepedett, a pultos rátölt még 1 centit kb. No, akkor lehet inni.

Szó mint száz, kezemen lefolyó Guinnessel megkerestük az International Party-t. Azt képzeljétek el, ahogy ennek a hatalmas komplexumnak az egyik sarkában ül 15-20 külföldi, és bután néznek egymásra, miközben feszengve szorongatnak egy-egy sört, és alig tudnak egymással kommunikálni, mert mindenki töri az angolt. Idézek:
-Szóval...őő.. hideg van Svédországban?
-Hát igen, nagyon szép az Eiffel tornyotok...
-És... Sok a tengerpart, ott Görögországban?
-Jó sokan vagytok ti kínaiak...
-Ízlik a sör?

Jááj. Miután fecserésztünk kicsit a magányos francia programozóval, a mindennel elégedetlen kövér német business-tanonc nénivel és a masszívan önbizalomhiányos bajor marketingessel, berobbant a közéletbe egy hiperaktív, üldözési mániás cseh, aki Paja Beát megszégyenítő gesztikulálással és alapjában véve elemezhetetlen felsőtestmozgással nekünk esett, mint magyaroknak, mondván:
- Én cseh vagyok. Nektek bajotok van a szlovákokkal? Mert ha bajotok van a szlovákokkal akkor velem is bajotok van. Mert én cseh vagyok. Tudjátok, cseh meg szlovák... áhh, egy nemzet! Egy kultúra! Kéz a kézben, barátok, tudod? Szóval ha bajotok van a szlovákokkal akkor nekem van bajom veletek. Mert én cseh vagyok. És cseh meg szlovák...

Szerintem azóta is ott mondja a bőrhuzatnak, mert nem hiszem, hogy feltűnt neki, hogy rajtunk kívül mindenki más is otthagyta őt is, az egész helyet is.

Vicces mindenesetre, hogy repülünk két és félezer kilométert, hogy a szomszédainkkal kapcsolatos konfliktusokkal foglalkozhassunk, nem? Szerencsére másnap volt az a remek szülinapi klánbuli, amiről írt a Bandi. No, az nagyon jó volt.

4 megjegyzés:

  1. kijazapajabeja?
    azthitem ha bajunk van a szlovákokkal, akkor a csehek szeretnek minket :)

    VálaszTörlés
  2. Én kérek elnézést: Palya Bea.
    http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=palya+bea&aq=f

    VálaszTörlés
  3. Bölcsen viselkedtetek, nem hagytátok provokálni magatokat.
    Jelszó: Hülyékkel nem tárgyalunk !

    VálaszTörlés
  4. na monstmán ám s cseheket is útálom mert tudod magyar-magyar

    VálaszTörlés