2009. február 2., hétfő

Kreatív kortárs kiscserkészek kamatos krízise a képzőn!

Srácok lányok!
Szedjétek a lábatokat, és baromi gyorsan szaladjatok festéket venni!!
Képzeljétek azt, hogy az 50-es évek Amerikájában vagytok, és kiderül, hogy Kubában Szovjet rakéták vannak, mindenki mint a kokszos mókus rohan készletet feltölteni, majd le a bunkerba. Na, gyorsan készletet feltölteni, és csak várjatok. Ha jön a nyugat, és pár éven belül otthon is annyiba fog kerülni a festék, mint itt, akkor én jelentem elvesztem. Ma elsétáltam ki a sziget (itt a belváros egy folyami sziget) legcsücskébe, egy grande festéknagykerbe. Semmi puccosat ne képzeljetek el, diszperzit, zománcfesték, nitrohigító, a szokásos.

Háromszorosa. Be kell vásárolni annyit előre, amennyit csak a sufni elbír, és addig van művészet, amíg az kitart. Sajnálom.

A sötét jövőtől reszketve ölel,

Á.

4 megjegyzés:

  1. oker lehetnél egy kicsit patetikus

    VálaszTörlés
  2. úgy értem kevésbé patetikus

    VálaszTörlés
  3. művészet minden áron ^_^

    VálaszTörlés
  4. ne reszkess oker, ha jön a nyugat, majd elmegyünk keletre. festéket venni.
    ez lesz majd a 21. század nagy migrációja?
    hm. ;)

    VálaszTörlés