2009. március 18., szerda

St. Patrick nap

sziasztok

hát, senkinek nem akarok csalódást okozni, de egy St Patrick napi házibuli pont olyan, mint egy átlagos házibuli. Annyi a különbség, hogy mindenki hoz valami kaját, hagyomány szinten, hideget, meleget. Kiültünk a fűbe egy pokrócra, merthogy hétágra sütött a nap, ettünk, ittunk, aztán bementünk a városba, megnézni, hogy van e valami buli, de mindenhol tömeg volt, meg a társaság is szétesett út közben, úgyhogy haza mentünk. A parádéról lemaradtam, nem tudtam mikor kezdődik, valamikor délután volt, főztem itthon, meg már korán átmentem a buliba. Hát ennyi. Jövő hét hétfőn nyílik a kiállítás Blank Space címmel az egyetem egyik épületében, amire mi is adtunk be Ádámmal, remélhetőleg ki is állítják majd. Majd írok arról is, meg rakok fel képeket.
szaisztok andris

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése